Ischa Biesbrouck: “Ik wil iedereen bemoedigen om in Gods gaven te gaan staan.”

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Tijdens de #IMPACT-conferentie rapte Ischa Biesbruck op drie avonden over het thema van die conferentie: ‘A Child of Love’.
Hij zegt hierover: “
Dit seizoen heb ik de kans gekregen om bij #IMPACT de gaven die God mij heeft gegeven op het podium in de kerk te kunnen laten horen. Dat was een enorm gave ervaring, waarvoor ik God super dankbaar ben. Ik heb elke dag de teksten op het thema mogen schrijven en daarbij heb ik echt Gods leiding en zegen ervaren! Ik wil iedereen hiermee, en zeker jongeren, bemoedigen om in Gods gaven te gaan staan, zet die stap! Wees een instrument voor God, die Hij zal gebruiken om Zijn naam en koninkrijk naar deze aarde te brengen!’’

Hey, wat is jouw identiteit? Hoe voel je je hierbij? Ben jij een jongen of ben je een meid?
Hoe oud mag je zijn en welke dingen vind je fijn, om te doen op een dag?
Hou jij van bezig zijn en ga je gelijk aan de slag – of blijf je liever chillen, hou je van buiten, of hou je misschien van binnen?
God kent jou van buiten en Hij kent jou ook van binnen.

Jouw identiteit wordt niet bepaald door random dingen; die je doet, die je zegt of de mensen die je omringen.
Wie jij echt bent is te vinden in de grote “Ik ben”.
Ik ken mezelf niet, maar ik weet wel hoe Jezus Christus, in mij, zichzelf ziet.
En als ik zelf niet weet wat de waarheid is, vraag ik aan het Leven, wat de Weg naar de Waarheid is.

God houd van jou, hoe jij bent: Hij vindt je waardig. Hij vindt je mooi, talentvol en aardig.
Dat is het beeld wat Hij van je heeft: wij zijn gemaakt in het evenbeeld van Hij, die leeft.
Zoons en dochters van de allerhoogste Koning, Hij leidt ons naar bronnen van het land van melk en honing.
Als jij hem aanvaardt als jouw Verlosser, geeft Hij je een nieuw gewaad en maakt Hij je hart tot woning van Hem, waar het om gaat.
Je zal veranderen en, anders dan vele anderen, zal je willen handelen zoals Hij, die alle eer behoort. 

Onze volmaaktheid werd verstoort, heel lang geleden, toen we de wereld kozen in Eden.
Maar omdat Jezus voor de zonden heeft geleden en is opgestaan kunnen wij nu leven in het heden.
Ons oude lichaam is overleden, nieuw leven is aangegaan.
Ik dank God in mijn gebeden, voor alles, wat Hij heeft gedaan. Dus kom op en wees niet verlegen, twijfel niet wie je bent.
Voel je je verdwaalt? Vraag, wie je bent, aan Hem die je kent.
Hij kende jou al in de buik van je moeder, Hij is een beste levensvriend, en meer dan een broeder.
Hij is een vader, maar ook is Hij de zoon, en Hij is altijd met je, als Hij ook nog in je woont.
Het klinkt wellicht ver weg en misschien nog wat onbekend, maar jij bent een Child of Love, en dat is hoe Hij jou kent.
Amen.

[/column]

Agenda

Contact

Gedempte Oude Gracht 138
2011 GX Haarlem

Nieuwsbrief
Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Bankrekening: NL48 INGB 0655 0985 50
Kamer van Koophandel: 34300579

Geloven in de Stad is een ANBI